fbpx

Info

De Marktkantine tijdens Corona

DE MARKTKANTINE 1,5M PROTOCOL

De gezondheid en veiligheid van onze bezoekers en medewerkers staan altijd voorop. Door middel van onze veiligheids- en hygiënemaatregelen en die van het RIVM, zorgen wij ervoor dat je je zo fijn en prettig mogelijk door de ruimte kunt bewegen.

  • Daarom is het de komende tijd onder meer nodig om online een ticket en tijdslot te kopen. Neem voordat je naar De Marktkantine komt de verdere spelregels goed door en lees ook wat wij van jou verwachten.Zorg dat je een kwartier voor aanvang show bij De Marktkantine bent. Op die manier hebben we voldoende tijd om iedereen veilig binnen te laten komen en kan de show op tijd starten.
  • Bij aankomst wordt je gevraagd een online triage in te vullen met een aantal vragen over je gezondheid. Dit kan via je mobiel door een QR code te scannen. Dit wordt aangegeven op bordjes voor de ingang.
  • De host zal je vragen de triage te laten zien voordat er toegang wordt verleend. Er zijn diverse hygiënemaatregelen om het bezoekers en crew zo prettig en comfortabel mogelijk te maken. Bezoekers wordt verzocht gebruik te maken van de desinfecterende middelen die in het entreegebied en op centrale plekken worden aangeboden. Daarnaast hanteren we een intensiever schoonmaakprotocol.
  • Bij binnenkomst krijg je een tafel toegewezen. Neem je jas mee naar de tafel, er zijn geen garderobe of kluisjes.In De Marktkantine is veel ruimte. Er zijn duidelijke looproutes aangegeven zodat je 1.5m afstand tot de andere bezoeker kunt bewaren. Houd je daar alsjeblieft aan.

WAT VERWACHTEN WE VAN JOU?

VOORAFGAAND AAN JE BEZOEK

  • Blijf thuis bij verkoudheidsklachten, koorts en/of benauwdheid. Bezoek De Marktkantine niet als jij of iemand uit je huishouden (verkoudheids-)klachten heeft. Via deze link kun je bij het RIVM zien om welke klachten het gaat. Je bent weer welkom als jij en je huisgenoten tenminste 24 uur klachtenvrij zijn.
  • Bestel je ticket en tijdslot vooraf via de website. Bij gezondheidsklachten kun je De Marktkantine niet betreden. In dat geval kun je contact met ons opnemen via info@marktkantine.nl. We kunnen je tijdslot dan aan iemand anders geven.
  • Kom alleen of met je huishouden. Onder huishouden wordt verstaan: de niet van tafel en bed gescheiden echtgenoot, geregistreerde partner of andere levensgezel en ouders, grootouders en kinderen, voor zover zij volgens de basisregistratie op hetzelfde adres woonachtig zijn.
  • Neem zo min mogelijk spullen mee. Het is niet toegestaan om rugtassen en/of weekendtassen mee te nemen. We bieden geen kluisjes en garderobe aan.
  • Kom lopend of met de fiets. Vermijd openbaar vervoer.

TIJDENS DE SHOW

  • Bij binnenkomst krijg je een tafel toegewezen. Neem je jas mee naar de tafel, er zijn geen garderobe of kluisjes.
  • Een drankje bestellen doe je door de QR code op tafel te scannen met je mobiel. Je komt in de bestelshop terecht en kunt direct afrekenen met o.a. iDeal. Je bestelling wordt  automatisch doorgestuurd naar de bar en wordt naar je tafel gebracht.
  • Handjes in de lucht is helemaal prima, graag zelfs! Maar blijf alsjeblieft zitten op je plek. Staand dansen is helaas niet toegestaan.
  •  Er kan per tafel maximaal 1 iemand tegelijk naar de wc. Maak gebruik van de looproutes en volg instructies van het personeel op.
  •  Respecteer de afstandswensen van je medegast. Iedereen moet zich hier welkom voelen.
  • Betaling is alleen mogelijk via je telefoon via o.a. iDEAL. Het is niet mogelijk om met PIN of cash te betalen.
  • Houd je camera alsjeblieft in je zak en geniet van de show!
  • Voor vragen/opmerkingen, mail ons op info@marktkantine.nl.

(NL): Om het coronavirus de kop in te drukken, moeten we onze verantwoordelijkheden nemen om grotere uitbraken te voorkomen. De afgelopen periode heeft de overheid daarom kenbaar gemaakt dat we onze evenementen moeten verplaatsen. Volg onze laatste updates hier.

Deze onvoorziene en uitzonderlijke situatie is in het algemeen een harde klap voor onze sector. We hebben het daarom mogelijk gemaakt je ticket om te zetten in een voucher en/of donatie. Op die manier steun je ons enorm en kunnen we gemaakte kosten enigszins helpen dekken. De voucher is via deze link aan te vragen.
De voucher blijft 12 maanden geldig. Onder de donaties verloten we een waardevoucher van €250!

Lukt dit niet of wil je dit niet, vraag dan een refund aan via de ticketproviders van je ticket Paylogic of Resident Advisor.

(EN): The worldwide corona situation is hitting us hard and we have to take our responsibility to flatten the curve. Therefore, in consultation with our government, we have to re-schedule our events. Read our latest updates here.

Since this coronavirus is not only hitting on our worldwide health, it’s also asking a lot of the event and music industry. We are doing all we can to re-schedule our postponed events.

Your ticket will still be valid for the re-scheduled event. In case you can’t make it to the re-scheduled event, we would like to ask you to offer your ticket on www.ticketswap.nl.

You would really help us, as a fan of De Marktkantine, to make use of the following possibility to change your ticket for a voucher or even donate your ticket. Click on this link to get that arranged.

In case that’s not possible solution for you, you could ask for a refund at Paylogic or Resident Advisor. You have 14 days to get a refund after this email is send.

(Resident Advisor): “To transfer your ticket, head to your order in the “My Tickets” section and click “Transfer Tickets”. Your ticket will be valid for the new date.

If you would prefer a refund, there will also be a “Refund Tickets” button in your order history. Click this and a refund will be processed back into the bank account used to purchase your tickets. Refunds can take up to 5 working days to land in your account.

If you would prefer to donate your ticket cost, click “Donate to Save Our Scene”. By clicking this you are donating to the promoter and helping keep the scene afloat.

You have 14 days to choose one of these options after which they will no longer be available, so your ticket will remain valid for the new date.”


Tickets

De voorverkoopdatum staat vermeld op de betreffende programma-pagina op onze website en in het evenement op Facebook

De Marktkantine verkoopt tickets via ticketbedrijf See Tickets (Paylogic). Klik hier om je ticket opnieuw te laten versturen.

Nee, dat kan niet. Je kunt wel  je ticket te koop aanbieden via www.ticketswap.nl

De Marktkantine geeft altijd in het evenement op website of Facebook aan hoe je tickets kunt kopen, of het uitverkocht is en/of er nog tickets aan de deur te koop zijn. Kijk op de agendapagina van deze website of bij de Facebook events. Deze informatie is altijd accuraat en actueel.

Als je telefoonscherm op maximale helderheid staat en er geen barst in je scherm zit, dan hoef je het ticket niet uit te printen. Zorg aub dat je dit goed voorbereid hebt: dat voorkomt oponthoud aan de deur.

(NL): Om het coronavirus de kop in te drukken, moeten we onze verantwoordelijkheden nemen om grotere uitbraken te voorkomen. De afgelopen periode heeft de overheid daarom kenbaar gemaakt dat we onze evenementen moeten verplaatsen. Volg onze laatste updates hier.

Deze onvoorziene en uitzonderlijke situatie is in het algemeen een harde klap voor onze sector. We hebben het daarom mogelijk gemaakt je ticket om te zetten in een voucher en/of donatie. Op die manier steun je ons enorm en kunnen we gemaakte kosten enigszins helpen dekken. De voucher is via deze link aan te vragen.
De voucher blijft 12 maanden geldig. Onder de donaties verloten we een waardevoucher van €250!

Lukt dit niet of wil je dit niet, vraag dan een refund aan via de ticketproviders van je ticket Paylogic of Resident Advisor.

(EN): The worldwide corona situation is hitting us hard and we have to take our responsibility to flatten the curve. Therefore, in consultation with our government, we have to re-schedule our events. Read our latest updates here.

Since this coronavirus is not only hitting on our worldwide health, it’s also asking a lot of the event and music industry. We are doing all we can to re-schedule our postponed events.

Your ticket will still be valid for the re-scheduled event. In case you can’t make it to the re-scheduled event, we would like to ask you to offer your ticket on www.ticketswap.nl.

You would really help us, as a fan of De Marktkantine, to make use of the following possibility to change your ticket for a voucher or even donate your ticket. Click on this link to get that arranged.

In case that’s not possible solution for you, you could ask for a refund at Paylogic or Resident Advisor. You have 14 days to get a refund after this email is send.

(Resident Advisor): “To transfer your ticket, head to your order in the “My Tickets” section and click “Transfer Tickets”. Your ticket will be valid for the new date.

If you would prefer a refund, there will also be a “Refund Tickets” button in your order history. Click this and a refund will be processed back into the bank account used to purchase your tickets. Refunds can take up to 5 working days to land in your account.

If you would prefer to donate your ticket cost, click “Donate to Save Our Scene”. By clicking this you are donating to the promoter and helping keep the scene afloat.

You have 14 days to choose one of these options after which they will no longer be available, so your ticket will remain valid for the new date.”


Bezoek aan De Marktkantine

DE MARKTKANTINE 1,5M PROTOCOL

De gezondheid en veiligheid van onze bezoekers en medewerkers staan altijd voorop. Door middel van onze veiligheids- en hygiënemaatregelen en die van het RIVM, zorgen wij ervoor dat je je zo fijn en prettig mogelijk door het museum kunt bewegen.

  • Daarom is het de komende tijd onder meer nodig om online een ticket en tijdslot te kopen. Neem voordat je naar De Marktkantine komt de verdere spelregels goed door en lees ook wat wij van jou verwachten.Zorg dat je een kwartier voor aanvang show bij De Marktkantine bent. Op die manier hebben we voldoende tijd om iedereen veilig binnen te laten komen en kan de show op tijd starten.
  • Bij aankomst wordt je gevraagd een online triage in te vullen met een aantal vragen over je gezondheid. Dit kan via je mobiel door een QR code te scannen. Dit wordt aangegeven op bordjes voor de ingang.
  • De host zal je vragen de triage te laten zien voordat er toegang wordt verleend. Er zijn diverse hygiënemaatregelen om het bezoekers en crew zo prettig en comfortabel mogelijk te maken. Bezoekers wordt verzocht gebruik te maken van de desinfecterende middelen die in het entreegebied en op centrale plekken worden aangeboden. Daarnaast hanteren we een intensiever schoonmaakprotocol.
  • Bij binnenkomst krijg je een tafel toegewezen. Neem je jas mee naar de tafel, er zijn geen garderobe of kluisjes.In De Marktkantine is veel ruimte. Er zijn duidelijke looproutes aangegeven zodat je 1.5m afstand tot de andere bezoeker kunt bewaren. Houd je daar alsjeblieft aan.

WAT VERWACHTEN WE VAN JOU?

VOORAFGAAND AAN JE BEZOEK

  • Blijf thuis bij verkoudheidsklachten, koorts en/of benauwdheid. Bezoek De Marktkantine niet als jij of iemand uit je huishouden (verkoudheids-)klachten heeft. Via deze link kun je bij het RIVM zien om welke klachten het gaat. Je bent weer welkom als jij en je huisgenoten tenminste 24 uur klachtenvrij zijn.
  • Bestel je ticket en tijdslot vooraf via de website. Bij gezondheidsklachten kun je De Marktkantine niet betreden. In dat geval kun je contact met ons opnemen via info@marktkantine.nl. We kunnen je tijdslot dan aan iemand anders geven.
  • Kom alleen of met je huishouden. Onder huishouden wordt verstaan: de niet van tafel en bed gescheiden echtgenoot, geregistreerde partner of andere levensgezel en ouders, grootouders en kinderen, voor zover zij volgens de basisregistratie op hetzelfde adres woonachtig zijn.
  • Neem zo min mogelijk spullen mee. Het is niet toegestaan om rugtassen en/of weekendtassen mee te nemen. We bieden geen kluisjes en garderobe aan.
  • Kom lopend of met de fiets. Vermijd openbaar vervoer.

TIJDENS DE SHOW

  • Bij binnenkomst krijg je een tafel toegewezen. Neem je jas mee naar de tafel, er zijn geen garderobe of kluisjes.
  • Een drankje bestellen doe je door de QR code op tafel te scannen met je mobiel. Je komt in de bestelshop terecht en kunt direct afrekenen met o.a. iDeal. Je bestelling wordt  automatisch doorgestuurd naar de bar en wordt naar je tafel gebracht.
  • Handjes in de lucht is helemaal prima, graag zelfs! Maar blijf alsjeblieft zitten op je plek. Staand dansen is helaas niet toegestaan.
  •  Er kan per tafel maximaal 1 iemand tegelijk naar de wc. Maak gebruik van de looproutes en volg instructies van het personeel op.
  •  Respecteer de afstandswensen van je medegast. Iedereen moet zich hier welkom voelen.
  • Betaling is alleen mogelijk via je telefoon via o.a. iDEAL. Het is niet mogelijk om met PIN of cash te betalen.
  • Houd je camera alsjeblieft in je zak en geniet van de show!
  • Voor vragen/opmerkingen, mail ons op info@marktkantine.nl.

 

Dat verschilt. De meeste evenementen in De Marktkantine zijn voor 21 jaar en ouder, maar er zijn uitzonderingen. Kijk op de agendapagina van deze website of bij de Facebook events. Daar wordt dit altijd vermeld.

De Marktkantine heeft verschillende openingstijden.
Kijk op de agendapagina van deze website of bij de Facebook events voor de begin- en sluitingstijden.

Er kan door onze portiers om je ID gevraagd worden, net als in Albert Heijn. Beschouw het als een compliment als het jou overkomt.

De Marktkantine heeft een bewaakte garderobe (€2,-) en garderobe-kluisjes/lockers (losse €2,- munt).

Er zijn 4 genderneutrale toiletgroepen beschikbaar in De Marktkantine (afhankelijk van de drukte).

Er is een brede, afsluitbare toilet op de begane grond.

Uiteraard mag dat niet. Er is buiten, aan de achterkant/zijkant van het gebouw een binnenplaats waar je kunt roken.

Nee, dat mag niet. Zie ook onze huisregels

Nee, geen dresscode. Kom zoals je bent; doe je best!

Zie onze huisregels

Aan de bar is het pin only. Geen cash of muntjes. Tickets aan de deur kun je eventueel cash afrekenen. De lockers gaan met 2 euromunten dicht (cash only dus) en de bewaakte garderobe kun je cash en met pin afrekenen.

Jassen, tassen, sleutelbossen, pinpassen, kunstgebitten, truien, telefoons die zijn vergeten of verloren worden verzameld en 2 weken bewaard. Ben je wat kwijt: mail naar gevondenvoorwerpen@marktkantine.nl
Leg precies uit wat je kwijt bent, dan kunnen we beter zoeken.


Diversen

Ja, dat kan. Ga naar de verhuur pagina op deze website en vul het formulier volledig in . Het helpt als je zo uitgebreid mogelijk uitlegt wat je wil, wanneer, voor hoeveel mensen en of het een privé- of publieksevenement moet worden.

Stuur een mail naar finance@marktkantine.nl

Wij zijn bijna altijd op zoek naar goede, gemotiveerde mensen om bij ons te komen werken. Stuur een mailtje naar werken@marktkantine.nl

Je kunt altijd een mail sturen naar info@marktkantine.nl of deze vraag via de Facebook messenger aan ons stellen. We proberen snel te antwoorden.

Pers kan De Marktkantine benaderen via Arabella@marktkantine.nl


Contactgegevens

Jan van Galenstraat 6
1051 KM Amsterdam

+31 (0) 20 723 17 60
info@marktkantine.nl

Business events

De Marktkantine is uiterst geschikt voor business events, seminars, exposities, bedrijfs-presentaties en lezingen.

Voor meer informatie neem contact met ons op 020 – 723 17 60 (kies in het keuzemenu voor nr. 1) of per e-mail verhuur@marktkantine.nl.

Werken bij De Marktkantine

De Marktkantine is altijd op zoek naar nieuwe enthousiaste horeca-medewerkers. Wil je deel komen uitmaken van ons fantastische team, stuur je CV en motivatie naar werken@marktkantine.nl.